Wednesday, December 15, 2010

Muke Aku? ? ?

tbe2 persoalan menjelma dalam otak aku yang sedia blur ni . . . muke aku ni nampak tue ke ? ataw nampak cm budak2 ? ? ramai cakap pic aku lam facebook n myspace cam umo 18-20 . . . tapi ade sebilangan kecil semut berkate muke aku ni macam budak skolah rendah-14 taun . . tol ke ? arytu time aku g pasar malam Gemencheh wif my beloved father , terserempak ngn owg ROMBAU . . aku tak kenal , but ayah aku kenal la . . ade ke ptt owg tu tanye at ayah aku . . "yg sobolah ekau tu anak ko owg umah ? " MasyaAllah ! ape ke tue sgt ko ghoman den ni makcik oiii~ bokorut ko muko den ni sampay makcik tu khoba an den cm tu ? ish ! aty aku pon ape lg , geram +malu la ngn makcik tu an . . aku diam je . malas nak jawab ape dye tnye . .sakit kn aty den yo . . lepas tu , aku tanye kat ayah aku . . "ayah , muke wadiha ni nampak tue ke ? sampay makcik tu ckp cm tu skali ? ? " ayah aku ckp "mne ade , pandai2 je owg tu . . " uumm ? ? btol ke ayah aku ni ? ataw saje je nak sedap kan aty aku ? btw , kalu muke aku nampak tue , thats mean MATANG rite ? kalu cm budak2 pon . . MUDE . . prasan je aku ni . . hahahhah ! !
*cam budak2 ek ? *nampak matang ke ?

No comments:

Post a Comment