Thursday, December 2, 2010

pemberitahuan


aku cite2 ni mesty kowg pk aku ni ramai boy kan. .
pdahal tak pon. . .aku ni jenis yang suke melayan karenah boy. .
but tak semesty nye aku ni perempuan murahan..
aq suke layan laki coz aku nk kenal aty budi kaum dowg cm ne . .
aku dh bnyak kali di permain kan oleh kaum LELAKI ni . .
so aq nk taw punce....ape sebab dowg tinggal kn pmpn???
sbb tu la kalu mbe2 aku ade prob ngn couple dowg . .
aku slalu ckp. . .jgn slh kn pihak laki 100% . .
mungkin ade serba sedikit punce yang datang dri diri sendri...
dalam hidup ni bukan sume nye sempurna . .
ingat . . .lam sesebuah hubungan mesty ade pasang surut nye . .
tak semesty nye setiap mase heppy je. .
mest ade sediyh..marah..kecewe...cemburu n len2 lagi kan...??
bagi sape yg kuat jeles tu . . kawal la. . .coz ia akan menyebabkan sesebuah hubungan tu tak kekal lame... macam aku ngn ex aku??? aq kuat jeles sgt2 cmpay wt dye rimas n tinggal kan aq...
sedih kn ??? so kawal emosi n prasaan tu taw . .

No comments:

Post a Comment