Thursday, February 17, 2011

New Name =)


Hello Readerss ! =)
Diha dapat gelaran baru . . YEAH !
*gilakah aku ni ? hahahah XD
Diha cerita dari awal uke . .
Mulamula Diha ada kenal dengan seorang ni , mana lagi kalau bukan fb an an an ? ?
Diha sajesaje je add dye , then dye app Diha . . uke .
dye tanye name Diha , dah terangterang name fb tu real name Diha . .
boleh tanye pulak mamat ni ! hahahah :P
Diha tanye larh dye balik , name dye ape . .
coz kat fb tuhh bukan name betul dye pon . . ngeee !
name dye . . Muhd Izwan , , *nice name ! =)
Dye tanye lagi . . *bape banyak kali tanye la ! merungut sambil kerut dahi . . .:P
"nak panggil ape ni ? " . . .Diha cakap la , "Hanis , Wadiha , Wadi or Diha " . .
dye balas , "kalau Wa boleh ?" . . . Diha rase aneh bin pelik . . :P
Diha jawab , "Wawa larh . . " . . then dye pon setuju panggil Diha Wawa . . .
woowww ! NAME BAHARU seyhh , , ,
tak pernahpernah orang panggil Diha macam tuhh . ,
*konon nye , bangga larh tu dapat gelaran baharu . . . wekk ! :P
bile kenal kenal and kenal . . .
dye adalah classmate Syazrin (post yg lepas) ! OMG ! !
terasa sangat kecil dunia ni . . .
cehh cehh ! dye skunk stdy kat UTeM . . lagi larh terasa kecil dunia ni !
coz parents Diha kerja sane . . . HAHAHAHA XD !
muke dye ala ala baby face , suke larh tengok !
dye ni manje larh kot ? ? hahahahha XD !

2 comments:

  1. Ade tag contest untuk wawa!!!
    =)
    bukak blog iz~~~

    ReplyDelete
  2. uh ? uke2 . . . btw , tengkiu ! hehehe

    ReplyDelete