Friday, March 4, 2011

H A P P Y !

Salam Readers !
kowang buad hape tu hah ? ?
ngehh ngehh ngehh !
Happy gilak la malam @ hari ni . .
tadi mase exam dekat sekolah . .
Diha jawab paper Ekonomi . .
(KILLER SUBJECT ! )
Diha jawab mane yang Diha mampu jerr . .
soalan objektif ada 25 ,
esei ada 2 soalan . .
waktu exam , dari pukul 9.30 sampai 11.00
then rehat . . .
time rehat , Diha makan nasi lemak . .
sedappp ! ! nyum nyum :)
lepas rehat , masok kelas . .
selepas sahaja Diha menjejakkan kaki ke dalam kelas . .
Diha nampak , , , ,
cikgu E.A ! !
OMG ! mesty dye nak bincang pasal paper tadi . .
muka , masingmasing da cuak dye halia !
Diha buadd muka 10sen , lalu depan meja cikgu . .
then , duduk la . .
bile Diha tanda kertas soalan Diha . .
walaoweyh !
tak sangka dehh ! markah Diha kedua paling tinggi ! heheh !
I LIKE IT ! ! <3
dapat 20/25 ! !
bile kira peratus 40 . .
Diha dapat , 30/40 . .
fuhh ! tak pernah dapat result cam ni dehh !
gempak dehh . . .
setahu Diha , cikgu ambil soalansoalan tu semua dari paper sebenar SPM yang lepaslepas . .
umm , 60% bagi Diha senang la gak . .hekhekhek . .

###################
stop sal ekonomi !
###################

ary ni Diha happy lagi . .
sebab ~ ~
Diha webcam dengan Izham (bff Taha sch)
(Izham tak perasan Diha snappic dye )

(bile dye prasan , terus dye lari , :P , maaf Izham . . )

rindu gilerr la kat dye ! !
muka dye laen dehh ,
penolong ketua pengawas ,
mesty la ade peampilan kan ?
hekhekhek !
mase webcam tadi rase macam nak nangis jerr . .
*sebab apa ?
dye cakap , taun ni dye boring sagat lam kelas . .
Diha tanye la , kenapa ?
Izham cakap , kau tak ade ,aku bosan xde sape nak kongsi masalah . .
adess !
tersentuh gilak haty ni . . .
izham , kau sabar keyh . .
ade mase t , aku balik Gemencheh , aku blanje kau makan auw !
t kite lepak 5 jam lagi k . . :)
aku pon ada masalah nak kongsi dengan kau . .
aku kat sini tak ada member laki yang boleh kongsi cerita . .
:( . . law dulu , lam kelas aku dengan kau jea kan ?
tapi sekarang ?
kita jauh ! ! kau pulak jarang online fb . .
tapi , adek kau selalu pulak ? =='
tak ape tak apek . .
aku harap , hubungan kita sebagai BFF xkan putus ..
bukan kau sorang jea . .
semua BFF aku uke !!
ILYSM ! ! ? <3



No comments:

Post a Comment