Monday, April 4, 2011

Hilang ? ? ? ?

Salam Readers :(
post Diha kali ini "agak" menyedihkan Diha juga . .
Diha "hilang" kawan . .
ya Allah , Diha betul-betul sedih bila dia buat Diha macam ni . .
selama 1 tahun lebih Diha kenal dia ,
macam ini balasan atas hubungan persahabatan antara Diha dengan dia . .
*siapa ?
tak payahlah Diha nak tulis nama dia . .
biarlah dia sedar akan perbuatan dia sendiri . .
dulu Diha 1 kelas dengan dia . .
Diha dengan dia rapat sangat ,
dah macam adik beradik . .
tapi sekarang ?
sejak Diha pindah sekolah , sikap dia lain sangat . .
salah Diha ke sebab pindah sekolah ?
sebab Diha ke dia tak ada teman untuk berbual ?
tolong la hargai hubungan ni . .
dulu masa baru-baru webcam dengan dia ,
masing-masing kata rindu . .
tapi Diha dapat perasan la yang dia tu cuma nak jaga hati Diha jer . .
agaknya perkataan "rindu" tu tak ikhlas dari hati dia . .
masa webcam , sambil tu dia boleh bergayut dengan future girlfriend dia . .
its oke , Diha biarkan dulu , (sambil webcam terbiar)
tup tup , dia offline . .
bila post dekat wall facebook , dia cakap adek dia nak guna netbook . .
ape ni ?
if tak nak , just cakap je ok . .
aku tak marah . . .
tapi bila kau dah bersikap macam tu , aku sedih la . .
last year aku berdoa sangat-sangat supaya aku tak tersalah pilih kawan . .
tapi akhirnya , aku salah juga . .
and sekarang , kau sudah pun couple dengan perempuan tu (senior Diha) .
congrats bro . .
hope kekal la ye . .
maaf , if sekarang aku dah jarang tegur kau dekat fb . .
aku dah jarang nak post macam-macam kat wall kau . .
bukan niat aku nak lupakan kau . .
cuma aku taknak gf kau fikir negetif dekat aku . .
even dia tahu antara aku dengan kau cuma BFF . .
Aku cuma nak jaga hati gf kau je . .
lupa pulak ,
akhirnya kau berjaya pecah rekod kau kan ?
tak pernah-pernah buat relationship . .
sekarang dah pandai da~ huhu
aku tumpang happy la dengan kau . .
tapi ingat bro , couple couple jugak . .
plajaran jangan lupa . .
banyak information aku dapat kau asyik khayal je lam kelas . .
tau result kau teruk , memang nahas kau :P
kat entry aku ni , nak pesan . .
kau jangan la lupakan kawan even kau dah ade couple k . .
tu je . .
aku bukan ape ,
serius aku cakap , aku sayang kau . .
as friend uke . .

No comments:

Post a Comment