Saturday, December 15, 2012

with my BUDDYZ !

Assalamualaikum SEMUA !!!
yeayyy, sekarang Diha cuti semesta, so banyaklah waktu nak updae blog ni,
da bersawang blog Diha :D HAHA !
entry kali ni adalah........
WITH MY BUDDYZ !
yeahh, buddyz waktu Diha form 4.
sampai sekarang kami bersama.. alhamdulillah :)
here we are !!!
me + Ceyra + Kenit

actually time ni akak kepada si Kenit ni kahwin...
kami di jemput, so apa lagi :D HAHAH
Diha drive pergi rumah Ceyra. then pecut laju ke rumah Kenit.
maklum la, hampir setahun juga tak jumpa :D
masing-masing study jauh.
Ceyra study kat UniKL ambil bidang Food Enginering.
Kenit pula PIIC ambil bidang Law.
wahh ! bercita-cita tinggi Buddyz aku ni semua :D greatt !
akak Kenit naik pelamin, Diha dengan Ceyra heboh snap gambar...
bukan snap gambar pengantin.
gambar kami :D HAHAHA !
 see lagat kami :)
*time aku tengah call la kau nak snap :D

*ok, im annoying face 

aku memang suka mata sebelah :D

here ! love love love !

*malu malu pulak aku

*terasa nak kahwin pulak bila duk atas pelamin

gegar ! :(

*kacau Kenit makan :P

ok, Ceyra sayang Kenit :( aku ?

*gambar ni aku senyum nampak gigi ! :)


sayang semua :*


suka gambar ni, tapi gegar :(

*Kenit stalk handphone aku 


*sayang Ceyra !


*bajet comel :) hahaha !

see? macam-macam lah kami semua ni :D
hahah ! pape pon, Diha happy gila dapat jumpa dengan mereka,
kawan baik tuuuuu !
mana boleh lupa :)
ok lah, sampai sini je :)
tata ! 
Assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment