Saturday, March 20, 2010

hidup aku

20 mac 2010
aku bru je buat blog ni...so rase nye bnyk yg aku nk tulis...aku student ag...kt smk dato mohd taha gemencheh negeri sembilan....umo aku 16tahun..aku amik aliran akaun...coz aku nk jadi akauntan ble besar nt..actually aku bru je skolah at ctu...dlu aku skolah at smk seri pengkalan alor gajah melaka...aku mempunyai ramai mber...yg pling rapat..linda,ija,anip,zakri,akmal,wani,n kenit,anis,tyma,afiq n daniel...tujuan aku wt blog ni untuk aku luahkan aty n prasaan aku coz xde spae yg sudi dngr prob aku yg ngarut2 ni..aku ank tunggal..parent aku da lame bercerai... skunk aku ade ayh n maktiri...due2 bek ngn aku..xpnh tengking2 aku....aku syg mama n ayah..tpy ni la yg malang menimpa aku... aku rapat ngn ayh aku sejak kecil..memang manje ar ngn ayh... ngn mama pun mnje jgk..tpy lebih pd ayh la...huhu...aku ade adk tiri sorang..muhd adib hakimi nme dye...coey gler ar..dye je la adk yg aku ade..hehe..tpy aku ni ske angat sakat dye,kacu dye..lucu perbuatan aku ek??aku syg gler2 pamily aku..nme mama aku,norhanim bte haji sulaiman..nme ayh aku pula,mohd azhar b mihd adam...kehidupan aku x semewah YB...sederhane saje...aku single.. dlu aku pernah couple ngn sorang laky ni..nasrol name dye..
aku cinta mati at dye...tpy dye curang dengan aku..aku xtaw ar npe..mgkin di sebab kn aku terlampau syg kn dye, dy erimas ngn aku..aty aku cume untuk dye.. aku xtaw npe.??wlaupon dye bnyk kali wt aku kecewe..aku tetap maaf kn dye..bnyk kenangn aku dengan dye... walupon cume 5 bulan...tpy bnyak sgt2 kenangan manis yg aku dan nasrol lalui bersame.. tpy npe dye curang?? aku x phm...luaran aku benci nasrol..tpy aty aq..syg gler2 kt nasrol...slh ke aku nk merase kn cinte??npe kejap je aku rase??sedih aty aku ble dye wt aku mcm ni..skunk ramai yang mintak kapel ngn aku..tpy ssh pintu aty aku ni nk bukak pada semua laki...ramai da laki aku layan msg dowg..dowg ade yg setia,player,soleh...tpy...nth la...

No comments:

Post a Comment