Saturday, March 20, 2010

teman baru dalam hidup ku

21 mac 2010 10.31 a.m
hari ni aku rase apy gler2...coz ade teman hidup bru bersama aku..dy bru je tmat plkn..kwn myspace aku dn kini dye adelah kekasih aty aku...amir suhairi... dye duk pahang... amir bek angt2... aku x penah dpt pasangan sebek dye..
dye bg aku sokongn ble spm nt...sweet kn... aku da mula rase sayang gler at dye..care layan aku.. manje angt2..wt aku cair n bertambah sayang at dye..dye je ade at aty aku skunk..umo amir 18tahu..kre ok la tu jarak ngn aku 2 taun..kn??
alaa...tp umo x penting..yg penting aty dye at aku..n aty aku at dye...untung larh spe yg dapat amir tu...bek angt2...aku apy ngn dye..apy gler2.. dye la penawar sedih n skit aku..love amir xo much!!hehehe amir x pnh wt aku marah..memang la x pnh..bru mlm tdy kapel..hehe
tp mintx2 la de la...n aku berharap angt2 hubungan aku ngn amir kekal... aku cume nk amir cowg je dlm hidup aku..amir terima aku seadanye..aku bersyukur sgt2.. ptt la arytu dye tnye ciri2 laki idaman aku ape..upe2 nye nk tackle aku..hehehe
its ok cyg.. wadiha luv amir so much!!!hehe

No comments:

Post a Comment