Sunday, December 12, 2010

Ape Aku pk Pon Aku x Taw

Aku ta taw nak tulis ape . . tapy rase cm nak ckp . . kalu aku cite sume . . pnjang lebar la pulak . . 1st sal bf aku larh . . Muhd Zulfami . . . aku ngn dye tak cm dulu ? yeah mybe dye bz kje . . jumpe pon da jarang skunk . . aku tak terpk pon yang dye akn due kn aku coz aku yakin dye setia ngn aku . . but slalu call larh . . tdy dye call . . dye da pk sal hubungan aku ngn dye dalam2 . . aku ckpp ngn dye yang aku tak nak cple serius sangat . . aku tak ready la nak pk sal ni sume . . hidup aku pnjang lagi . . macam2 aku kne tempuh pas ni . .aku bukan tak sayang bf aku tuh . . sayang . . tp . . nth la . . n aku dapat rase kan yang jiwe aku tak same ngn dye . . entah . . .ataw ni juz prasaan aku je ? ? 2nd . . skolah . . . aku nak sty asrama taun depan but . . kne mintak izin pengetua . .sebelum ni tak payah pon . . dah la pengetua skolah tuhh .. tak payah cakap la . . uumm . . .leceh la cm ni . . ngn wet nk bli buku . .tinggi siot . . nth la . . . 3rd . . bnyak lagi prob aku . . tpy terlalu pribadi la . . uumm . . aku buntu skunk . . nth . . nak mati . ? ? tu bukan jln pnyelesaian . .

No comments:

Post a Comment