Sunday, December 5, 2010

kawan baru

2 minggu lepas aku ade kenal ngn sowg mamat ni . . .name dye syazrin . . .umo 18 taun . . stdy at uitm lendu but sty at bongek rembau . . .best la jugak aku kawan ngn dye . . happening . . .sporting . . .mce bru2 knal tu slalu gk chat , msg , n webcam . . . waktu aku gado ngn fami pon . . dye la yang epy kan aku . . . senang cte mmg best la kawan ngn dye . . . hope dye leh jadi mbe aku smpai ble2 . . .juz fwen ok . . aku tak terpikir pon nak kapel ngn dye coz aku lebih selese juz mbe nan dye . . . bu2 ni dye bru je beli fon sony aino . . perh ! fone tu mmg smart . . .ngn camera lagi . . ta payah ckp la . . .senang cte . .cukop pakage ! hahahah ! da . . .tamat sal mamat tuh coz aku dah tataw nak ckp pe lagi sal dye . . heheh ~

No comments:

Post a Comment