Friday, December 31, 2010

HAPPY NEW YEAR !

H A P P Y N E W Y E A R ! !
huhu~ gudbye 2010 . .welcome 2011 . . .pejam celik , pejam celik dah 2011 . . banayk kenangan aku pada 2010 . . dulu skolah at SMK Dato Mohd Taha . ..skunk skolah at SMK Seri Pengkalan . . owh ! sy budak SPM skrg . . . ta ready lagi lorh ~ nak sebut 1/1 kenangn 2010 mmg banyak .. terkate la senang . . awal taun aku masok skolah Taha aku jadi budak baru . . pergh ! mmg xde sape la kawan ngan ku time tu . .masok skolah cm owg bdo .. trus g dewan . .hahah ! pastu time rehat ade sowang pmpn tegur . . heheh start tu la aku knl ngn dye then jd mbe bek ngn dye . . .dlm dewan pulak kne pilih coz ape yang nak amik . .aku xnak ikot kawan2 yang len . . coz ni demi mase depan aku kan . . so aku pilih la aliran akaun , ekonomi n add math . . . Azim ckp amik akaun t senang dapat kerje . . .so aku pon amik la coz tu . . tak sangke Wani pon same aliran ngn aku . .. hahah ! lagi la ktowg tmbah akrab . . time lam kelas . . aku di lantik sebagai Penolong Kelas . . .pergh ! tanggungjawab yang agak membeban kan aku . .hahah ! aku ingat lagi . .Iqbal yang sebut2 name aku time mengundi . .hehe ! name kelas aku 4 DAHLIA . .name bunge beb . ..haahah ! dalam kelas tu laaku banyak belajar pasal persahabatan , kehidupan n banyak lagi . . . ramai la bestfwen aku skolah sane . . .Wani . ain . ceyra , pka , feyra , izham , lai chong seng , tan bao yi , azam , dila , anwar , amon , fifi , fifa , ramai la ! heheheh . . .aku sayang diler doe at kowg . . at Taha aku xtiv ngn St john . .bese la , owg da ade lesen docter . . .hahah! pastu aku ade masok camping at skolah . . .mmg gempak la time tu . .redah utan . . men lumpur . .best beb ! pastu aku jadi penari skolah time bulan kemerdekaan . . .hahaha ! best2 . . .di sebb kan aku ni plajar baru so ramai la nak tackle aku dlu . .salah sowg . . .Shahrul Aizat . . .muke sweet la gak . .tp ble taw belang dye cm ne . .aku trus tggl kn dye .. .haahha ! jaad nye aku ni . .tap ni tok kebaikan aku gak . . .last day skool . . .mmg bosan but best ! epy seyh . .ktowg ramai2 1 kelas men NOMBOR yg gune jari tu . . .merapat kan silaturahim tu . . .mmg best la . .. laki pmpn tak kire . ..cine india melayu . .cmpur je .. . pengetue masok kelas ktowg pon senyum taw . .bangge beb .. heheh ~ pastu maen uno . . hahah ! paling lawak aku asyk kalah je . . .malu seyh ! heheh ~ aku harap kenangan tu xkan pudar dri ingatan aku . . .aku nak sgt kenangn tu kekal sampay ble2 n aku nak keluarge 4 dahlia 2010 tak kn berpecah . . .aku syg kowg !!!!

Feyra , Ceyra n Aku
Aku ngn Fifi time nak g demo silat

pic ni pling lawak time Rakan Mude at Kuala Pilah
time camping at skolah. ST JOHN dpt 5 hamper taw ! hahaha
(lagi 1 sedekah at kadet polis,kesian dowg x menang pape)
time ni selesai buat persembahan menari sempena bulan kemerdekaan
budak cine tu minat at ktowg ahli penari . . so snap2! haha ~
kedudukan lam kelas ! ramai ta ? hahah !
team kawad kaki Puteri Islam Taha Aman Amal . . fight at SMK Jelai
(muke msing2 itam seyh !)

No comments:

Post a Comment