Monday, January 3, 2011

Sekolah Baharu !

TAHUN BARU !

SEKOLAH BARU !
bermule la sekolah baru aku . .iaitu SMK Seri Pengkalan . . .actually tu skolah lame aku .. . time aku f1-f3 aku skolah citu . . .pastu pindah duk ngn ayah at Gemencheh . .then , pndah la SMKSP ni balik . .hehe ! aku amik coz akaun , ekonomi n add math , , plan pagi2 nak datang skolah ngn sdare aku . .last2 . .aku g skolah sowg2 . .malu beb ! msok je pgar aku trus nmpk Zakri ! hahah ! lepak2 la ngn dye an .. pas tu kne gerak g tapak prhimpunan . . . malu seyh ! tercarik2 aku mbe aku . .. last2 jumpe ngn Ain . .. bratur ngn dye jp . . then Ija tarik tgn aku . .ahhaha ! JUMPE PON !aku di tempat kan di kelas 5 AL-BIRUNI . . .sedap woo name kelas aku . . *poyozz ! masok je kelas . .cikgu suruh perkenal kn dri . .malu seyh ! dowg da knl aku da . .dowg sje nk kne kn aku . .ish2 . .sabar je la ~tempat duduk aku btol2 depan papan hitam . . .blakang aku plak dak Faris(ex) yg duduk . . lg la wt aku ni . .errghh!ta taw la ape nak ckp . . umm . . . budak kelas tu cm xde respon ble aku masok . . .mmg la aku ta rapat ngn dowg dlu . . but bg la layanan or someting else yg ta membosan kan aku . .aku bosan gile lam kelas ! hope2 esok aku ta jadi cm ni ag la ~

No comments:

Post a Comment